-->

piątek, 9 listopada 2012

Na początek ogłoszenie parafialne

Witam wszystkich jakże po długiej przerwie ~ <3. Też Was kocham. Niestety przegrałam wojnę z onetem, co strasznie mi w niesmak. Zmusiłam się więc do przeniesienia bloga tutaj. Jak widać muszę sporo ogarnąć i nauczyć się wszystko obsługiwać. 
      Pora na jeszcze jedno niestety. W szkole mnie nie lubią i dają bardzo dużo nauki :C Też ich nie lubię, phi! Z tego powodu mam napisany w całości tylko rozdział 20. Po nim następują może z dwie lub trzy kartki następnego .__. Jeśli dodam ten wcześniej wspomniany, to zabijecie mnie za końcówkę i jeszcze sami zrobicie sobie krzywdę. >.> Dlatego na razie wstrzymam się jeszcze na jakiś czas (oby to nie było do wakacji, kurde...). 
      Bardzo dziękuje wszystkim, którzy pytali się o nowe rozdziały. Wasze zainteresowanie moim opowiadaniem przyprawia mnie o radość <3. Mam nadzieję, że wy również przyzwyczaicie się do tej zmiany "miejsca zamieszkania" i wspólnie ruszymy dalej z tą historią. Dziękuje za uwagę i do zobaczenia wkrótce! (mam taką nadzieję).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz